pondělí 9. března 2015

Přírůstky za ÚNOR


Za tento měsíc mi přibyla jen jedna kniha a to Dcera kosti a dýmu od Laini Taylor:


Knížku jsem dostala od mamky. Jednou jsem se o ní zmínila, a druhý den už ji objednala. Ani nevím proč, neměla jsem narozeniny, ani svátek, ani nic dalšího (o tom budu mluvit i v Přírůstcích za březen). Asi bych neměla o knížkách tak moc kecat :D...
Každopádně jsem za ní strašně moc ráda (stejně jako za každou knihu)... má krásnou obálku a příběh se odehrává v Praze, což je fajn. Chtěla bych jí přečíst co nejdříve a pak sehnat i druhý díl, ale vzhledem k tomu, že mám ve své knihovničce přes padesát knih nepřečtených a ještě si postupně půjčuji od své babičky Harryho Pottera, tahle knížka půjde na řadu nejspíš až o letních prázdninách :\...

Žádné komentáře:

Okomentovat