sobota 28. března 2015

Přírůstky za BŘEZEN

Nejdříve to vypadalo, že budu mít jen o čtyři knihy víc a pak bum... LEVNÉ KNIHY... tak jsem skončila se čtrnácti... No neber to :D...
Jako první jsem byla u babičky na prázdninách a narazila jsem tam na knihkupectví... A rozhodně jsem tam nebyla naposledy.
Hlavní co jsem chtěla bylo koupit Město z kostí, ale to tam neměly (zase). Jinak jsem nechtěla začínat další série tak jsem si koupila Čtyřku a tak mám celou sérii kompletní :).

A pak na mě doma čekaly další dně knížečky od mé milované maminky (děkují)...
S hlavou v oblacích pejru a Pekáč buchet (recenze) od české spisovatelky Kateřiny Petrusové.

Další je Ostrov pokladů jako zrcadlový text, ten sem vzala pro zlepšení angličtiny a ten příběh je také zajímavý.

A teď se vrhneme na tu oooobrovskou objednávku z Levných knih. Na objednávkách z Levných knih je špatné to, že některé knihy jsou na prodej jen v prodejnách a u mě je nejbližší obchod v Ústí a to je tak 1-2 hodiny vlakem. Ale i tak jsem našla 10 knih které mě potěšily.

Rozdělená srdce a 1984

 Noční záře a Vášeň

 Strážkyně krve a Magie krve

 Temný ráj a Hlas nože (jen za 19,-...to jako vážně?!)

 Zombie blondýny a Ahoj z nebe

A tady máme všech 14 knih hezky pohromadě :).





2 komentáře:

  1. Čtyřku ti závidím, tuto knihu bych si moc ráda přečetla. A to Rozdělené srdce také vůbec nevypadá zle.
    Levných knihách rovněž ráda nakupuji, nikdy z tohoto obchodu nevyjdu s prázdnýma rukama :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, Levné knihy jsou super... jen pro mě moc daleko :(...

    OdpovědětVymazat