sobota 14. března 2015

Recenze - Zakázaná Přitažlivost


Autorka: Kateřina Petrusová
Série: Bavettovi
Díl: 3.
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2014
Žánr: Román pro ženy
Počet stran: 304
Počet kapitol: 35

Anotace:

Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec.

Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost?


První a rozhodně ne poslední přečtená kniha od  Kateřiny Petrusové. 
Není to  kniha zrovna pro lidi "mého věku", proto jsem si myslela, že mě moc bavit nebude. Ale zmýlila jsem se a musím dát palec nahoru.
Jenom jsem si předtím měla přečíst první a druhý díl. Díky tomu jsem se dozvěděla pár spoilerů, ale ty už jsem trošku tušila. Takže to pro mě není tak tragické.
Stoprocentně plánuji přečíst celou sérii hezky popořadě. K tomu si ale budu muset pořídit ještě Nepřítel mého nepřítele.

Na knize se mi hlavně líbilo, že se odehrává ve Spojených státech a postavy nejsou úplně dokonalé. V některých částech se mi pletly postavy, ale to bylo nejspíš tím, že jsem ty ostatní díly ještě nečetla.


Kateřina Petrusová je jednou z mála českých spisovatelů v mé knihovničce. A jsem ráda, že jsem zrovna na její knihy narazila :).

Žádné komentáře:

Okomentovat