čtvrtek 29. ledna 2015

Přírůstky za LEDEN


Je 29. ledna což znamená konec pololetí, rozdávání vysvědčení a je tu moje první měsíční chvástala.

Za leden se mi tu sešlo celkem 14 knih… Pro mě je to obrovské číslo a nejspíš už tak velkého nedosáhnu.
O první hromádce jsem už mluvila v Unboxingu, takže se tu o tom už dál rozkecávat nebudu.
Další čtyři knihy jsem objednala z Knihcentra, za které jsem hrozně ráda:

 Hra věží mi padla do oka nejen obálkou ale i tím, že je to dystopie o které se teď zajímám překvapivě více než o romány.

Dech a Monument 14 jsou další dystopie o kterých jsem poprvé slyšela u Rodaw z Knihánkova a jsem strašně ráda, že už je mám ve své knihovničce a můžu je co nejdříve přečíst.

Na prahu lásky, tak to jsem vzala hlavně kvůli tomu, že je to o pejskovy a já mám pejsky hodně ráda (hlavně tu jednu rasu, to je nejspíš vidět). A navíc to napsala česká autorka, kterých já moc nemám a chci to napravit.

Jak už jsem říkala, bylo vysvědčení a říká se "za dobré vysvědčení knihu" (noo, dobré úplně nebylo, ale zase nebylo špatné :D)...
Tak mi moje milovaná maminka koupila celou sérii Hunger Games v boxíku. 
Z toho jsem úplně nejvíce šťastná.

Tak tu mám další kupu knížek na čtení a v knihovničce je nejmíň dvacet dalších... ještě na to najít čas (už aby byly letní prázdniny :\).

Žádné komentáře:

Okomentovat