čtvrtek 8. ledna 2015

Vánoční nadílka

Byl štědrý den a to znamená, že každý z nás dostal spoustu krásných dárečku.

Já dostala podle mě až moc dárečků. Nechci tady ukazovat všechny takže vám ukážu jenom knížky, které mě strašně moc překvapily. Všechny jsou od mojí mamky a já jí za to strašně moc děkuji.

První je Anna – Krok za krokem do nového života
Anotace mě velmi zaujala. A taky jsem od mamky zjistila, že je i seriál. Ale jak říkám, nejdřív knížka a pak film. Tak uvidíme :))…


Jako další mě mile překvapila knížka Wicca
Knížku jsem si o letní prázdniny půjčila od kamarádky, ale vůbec se k ní nedostala. Tak sem jí po týdnu zase vrátila. Teď když mám svou vlastní, můžu ji číst kdykoliv budu chtít a nepřemýšlet nad tím, že bych ji už měla vrátit.

A třešnička na dortu je… DIVERGENCE, REZISTENCE A ALIANCE V BOXU
To mě překvapilo nejvíc. Prostě… neuvěřitelné, nechápu jak to mohlo mamku napadnout. Ale vybrala opravdu dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat