pondělí 12. ledna 2015

Recenze - Okouzlená nocí

Okouzlená nocí (Die for Me)
Autorka: Amy Plum
Přeložil: Tomáš Novotný
Série: Revenanti (1.díl)
Nakladatelství: Motto
Rok vydání: 2013
Žánr: Sci-fi, fantasy, Román
Vazba: Paperback
Počet stran: 319
Počet kapitol: 40 + Prolog

Anotace:
Šestnáctiletá Kate Mercierová žije poklidným, zcela normálním životem, dokud jí při nehodě nezemřou oba rodiče. Přestěhuje se i se starší sestrou do Paříže a před bolestí ze ztráty rodičů utíká do světa knih a pařížského umění. Pak ale potká Vincenta. Vzápětí však zjistí, že Vincent není obyčejný smrtelník, ale revenant – zvláštní bytost, jejímž údělem je bojovat proti zlým silám a nasazovat vlastní život pro záchranu lidstva. Kate se ocitá na osudové křižovatce – má se své lásky vzdát, nebo ji následovat?
****


Můj názor:
Knížku jsem si na začátku letních prázdnin objednala na internetu. Musím se přiznat, že jsem si ji vybrala hlavně kvůli obalu. Ale pak jsem zjistila, že příběh je OPRAVDU krásný a romantický. Díky ní jsem si Paříž zamilovala ještě víc. Tuhle knížku budu vždy počítat mezi nejlepší, co jsem četla.

Pokračování:
Druhý díl mi nedávno přišel od kamarádky k Vánocům. Jsem strašně ráda, že ho mám a pokusím se ho přečíst co nejdřív.


Žádné komentáře:

Okomentovat