sobota 10. ledna 2015

Recenze - Setkání s duchem

Setkání s duchem (The Ghost and the Goth 1)

Autorka: Stacey Kade
Přeložila: Eva Brožová
Série: Mezi nebem a zemí (1.díl)
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2013
Žánr: Dívčí román
Vazba: Paperback
Počet stran: 215
Počet kapitol: 18 + Prolog a Epilog

Anotace:
Královna školy a hvězda místních roztleskávaček Alona Dareová je předurčena pro skvělou budoucnost. Její život však končí nečekaně pod koly autobusu. Všichni si myslí, že je navždy pryč, ale... Alona zůstala ve světě živých jako duch. Pouze jediný člověk ji může vnímat - spolužák a totální lúzr Will. Podaří se jim překonat vzájemnou nechuť a pomoct jeden druhému? Proč Alona neodešla skrze jasné světlo do onoho světa?
 ****


Můj názor:
Příběh o tom, jak se dva rozdílní lidé sblíží mě velmi zaujal.
Will na to, že je neoblíbený, mi přišel velmi sympatický. Zatím co Alona… na začátku totálně snobská blonďatá roztleskávačka, ta mi sympatická nepřišla vůbec. Ale díky Willovi se její snobství postupně zužovalo a můj názor na ní se měnil stejně tak.
Nejvíce se mi líbil Willův příběh. Dost se o takové schopnosti zajímám.
Vždycky jsem si říkala, jak by bylo super vidět duchy, ale po tomhle příběhu mi to až tak super nepřijde.
Na začátku to bylo trošku nudné, ale postupně to bylo lepší a lepší. Konec mě docela šokoval.


Pokračování:
Druhý díl už mám doma strašně dlouho, ale nemůžu se k tomu dostat. Přicházejí lepší a lepší knížky a pak na to není čas. Rozhodně si ji někdy přečtu a pak i třetí díl. Jen nevím kdy.

1 komentář:

  1. Líbí se mi anotace, ale sama říkáš, že jsou lepší a lepší knihy... Díky za recenzi. :o) Jelikož mám nabytý seznam, tak si tohle nechám pro strýčka příhodu, kdyby mi něco vypadlo. :o)

    OdpovědětVymazat