pátek 8. ledna 2016

1. NAROZENINY!

Zdravím vás! Dnes je to oficiálně rok, co vás tady "otravuji" svými články a (zatím ne moc povedenými) videi o knihách.

Samotnou mě velmi těší, že mi to vydrželo takhle dlouho. Blog jsem totiž založila krátce poté, co jsem se do knih ponořila, s úmyslem, abych s nimi trávila volné chvíle co nejdéle... a povedlo se :).

Do úžasného světa plných knih jsem vstoupila v létě minulého roku. Vlastně jen díky mé nejlepší kamarádce (tímto zdravím Lindu) bych tu teď nebyla. 

První rok na blogu byl velice úspěšný. Budu se snažit postupně postupovat dál a samozřejmě si to i užívat :).

Na začátku jsem měla obrovskou trému, jak na články budou reagovat ostatní. Zjistila jsem, že v této knižní komunitě je pravdu spoustu milých a sympatických lidí.


Děkuji, že tu jste a píšete úžasné články a komentáře <3!


PS: Pro dnešek to bude jen kraťoučký článek, ale na víkend mám naplánováno spoustu věcí, jen aby mi to vyšlo :)...

4 komentáře:

  1. Doufám,že ještě na blogu i YT budeš dlouho :)
    Tvoje články a videa jsou super!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za povzbuzení a jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  2. Tak gratuluju a přeju krásné narozky! Snad ti blogování ještě dlouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám že si tu ještě dlouho pobudu :)

      Vymazat