čtvrtek 24. prosince 2015

Tis the Season Book TAG


Opět... Zdravím všechny milovníky knih!
 
Jako takovou vánoční jednohubku tu pro vás mám Tag. Tis the Season Book Tag, který jsem viděla u Markétky (odkaz na její video)
Nejspíš by byl Tag lepší v podobě videa, ale jsem zrovna v situaci kdy ze sebe moc řeči nedostanu a prášky na krk moc nezabírají. Takže tu teď sedím s šátkem na krku, leju do sebe silný zázvorový čaj a v duchu přemýšlím co napsat. Ale nemusíte mně litovat. Tak a dost keců, jdeme odpovídat na otázky...

1) Máš oblíbenou zimní četbu?
Oblíbenou zimní četbu? No, nic takového jsem si ještě nezavedla. Ale snažím se na vánoce vybírat knihy o kterých vím, že se odehrávají v zimě. Nebo jako pěkná zimní četba by se hodil i nějaký krásný román... Každopádně, na tuto zimu jsem si připravila: Jako led a Zimní příběh - které jsem momentálně ještě ani jednu nerozečetla, to mi to ale hezky jde, že :D.

  
 
 
2) Najdi knížku s modrou barvou na obalu!
Takové úkoly mě baví :D. V knihovničce mám teda dost modrých knížek, ale jednu kterou bych vybrala je třeba právě Bestiář Harryho Pottera, který jsem dnes objevila pod stromečkem a byla z něj opravdu nadšená. Kniha je moc hezky udělaná a budu si v ní ráda listovat.
 
 
 
 
3) Najdi knížku, kterou by jsi použila jako vánoční hvězdu na stromeček!
Tak to se hodí, protože zrovna mi hvězdu nemáme. Jakou bych tam dala?
Hodně, ale hooodně ideální by byla Wicca, no podívejte sami. K tomu už asi nemusím nic říkat.
 


 
 
4) Vyber si jedno fiktivní místo, které by bylo perfektní pro zimní prázdniny
Když budu vybírat z knih, které jsem četla... Pojďme na to vyřazovací metodou.
Svět Divergence... po Rezistenci už ne. Svět Šepotání... jo, tam bych se ráda podívala, ale na zimní prázdniny asi ne-e. Dystopie Jsem rostříštěná? No, kdybych měla taky nějakou schopnost... ale pořád se to nehodí na zimní prázdniny. Takže vyberu to nejvíce očekáváné a koupím si lístek na nástupiště 9 a 3/4.

 
 
5) Vyber jednu fiktivní postavu, se kterou by jsi strávila zimní prázdniny
Na takové otázky neumím najít odpověď. Je mi to v celku jedno. Ať zaťuká na dveře někdo, kdo zrovna nemá s kým strávit vánoce a je fajn...
Morfeus? Asi těžko, ten se asi pořád žene za Alyssou, chudák (ještě jsem nečetla Divotání, takže nevím jak na tom je teď).
Co Warner? Asi taky marná snaha.
Kašlu na to, vystačím si sama s knížkou :D.


6) Jmenuj jednu knížku na tvém wishlistu
Tak vyberu jednu z nejnovějších knih, kterou si chci pořídit v první řadě a to je Otka!
 
 
 
7) Oblíbené jídlo, pití, film o zimních prázdninách?
Jídlo asi vynechám, protože zrovna včera jsem pekla tátovi cookies jako náhradu za cukroví a teď nemůžu sladké ani vidět. I když teď piju jenom zázvorový čaj, strašně moc miluji domácí pečený čaj a mrzí mě, že ho děláme jen na vánoce, musím mamku přemluvit a udělat změnu :D. A film? Nechci tu jmenovat... rozhodně si najdu nějakou co zrovna dávají v televizi, i když televizi moc nesleduji. Teď to jsou třeba Tři bratři :).
 
 
A to jsou všechny otázky. Na poslední chvíli vám přeji veselé Vánoce a snad jste pod stromečkem našli, co jste si přáli. A pokud chcete, tak tag taky udělejte a dejte mi vědět, ráda si počtu :)...
 
Ahoooj!
 



Žádné komentáře:

Okomentovat