pondělí 21. prosince 2015

Unboxing #5 +Knihobit!


Zdravím všechny milovníky knih!
Dnes si tu rozbalíme dva balíčky.

 

Tak... první jsem si objednala z Beletrie.eu kde jsou na některé knihy opravdu dobré ceny.

 

Tahle objednávka je něco jako odměna za úspěšně dokončenou první praxi a útratu první výplaty :D.



Taky mi tu šlo o doplnění par sérií.

První tu mám 2. a 3. díl Upířích polibků, které jsem už všechny četla, ale prostě sem je v knihovně musela mít :D. Nejlepší upířina, kterou jsem (zatím) četla. Jen zbývá ještě sehnat 1. díl :\.

Dále tu mám Dýchání pod vodou a Čarovná od Alex Flinn od které už mám Netvora, kterého jsem sice ještě nečetla, ale připravuji se na to. Všechny knihy mají dost zajímavé příběhy a ta Čarovná je docela macík. Už mi chybí jenom hvězda :).

A nejlepší na konec- Nepřítel mého nepřítele od Kateřiny Petrusové!!!
Poslední kniha, kterou jsem od ní ještě nečetla je konečně v mých rukou! Teď si říkám, že jsem asi neměla zveřejňovat Týden s knížkou, kde jsem si dopředu naplánovala co budu číst o prázdniny :\.



A teď je tu Knihobit!!!

 

Takže tu máme:
Plakát, který si momentálně nemám kam pověsit, ale rozhodně si ho budu šetřit.

Roztomilou mustache tužku, placičku se sobíkem, nálepku Knihobita, super záložku (jooo, trefili se mi v barvě), vzoreček knihy Rodinná čest, kterou si ještě dnes musím přečíst a perníček ve tvaru knihy, který si spíš vystavím, protože perník mi chutná jedině nezdobený.

Další je Pravý domácí časopis, který poputuje k mamce... téma: med a včely... med nee, prosím...

A nejlepší věcička na konec

Anooooooooooo, je to RUDÁ KRÁLOVNA! 


Tentokrát se knihobit opravdu trefil a potěšil. Těším se, co objevím v dalším, což nevím kdy zrovna bude.


Tak pro dnešek se s vámi loučím n_n. Budu ráda, když mi napíšete komenťík a mějte se hezky. 

PS. Blíží se první narozeniny blogu, takže očekávejte nějaké překvapeníčko xD...

Ahoj!




4 komentáře:

  1. Gratuluji k první praxi vím jaké to bylo pro mě první má výplata, kterou každý musí vždy utratit. Já jsem si minule koupila knihu Chlapec na dřevěné bedně a nějaké jiné věcičky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D, tu výplatu jsem neutratila celou a ještě dostanu za další měsíc, tak si budu nejspíš šetřit... tuším ale že nakonec to skončí stejně zase za knihy :D. I když by se hodil nový foťák, ale na to abych šetřila roky :D...

      Vymazat
  2. Rudou královnu jsem akorát včera dočetla, je super, máš se na co těšit! :)
    A ty jsi Nepřítele mého nepřítele jako jediného nečetla? Proč jsi proboha četla Zakázanou přitažlivost dřív, když se jedná o třetí díl? Takhle sis v podstatě vyspoilerovala, co se stane v Nepříteli :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, vím... udělala jsem blbost. Vlastně Zakázaná přitažlivost byla první co jsem ze série četla. Ale abych pravdu řekla tak jsem si hlavně naspoilerovala Nebezpečnou lásku, o téhle nic moc netuším. Až přečtu Nepřítele přidám si znovu i ten poslední ať to mám hezky popořadě, když to napoprvé nevyšlo :D.
      A na královnu se těším stráááášně moc :)!

      Vymazat