sobota 30. ledna 2016

On my wishlist #15


Meme z dílny Book Chick City.
Cílem je každou sobotu zveřejnit knihu, kterou bychom si chtěli pořídit.
Mohou to být novější, starší i knihy, které ještě nevyšly.





Dám ti slunceDám ti slunce (Jandy Nelson)

Jude a její dvojče Noah jsou si neuvěřitelně blízcí. Když je jim třináct, Jude pochopí, že je krásná, a Noah zas, že je gay. Třináctiletý Noah má kromě své sestry už jen jedinou lásku: kreslení. A dělá všechno pro to, aby se dostal na prestižní uměleckou školu. Jude naproti tomu víc řeší kluky. O tři roky později je všechno jinak. Na školu snů se dostala Jude, ale je z ní zakřiknutá šedá myška, co se schovává za své obrazy. Z Noaha se stal pařmen a lamač dívčích srdcí. A jejich máma je mrtvá. Dvojčata spolu skoro nemluví a ani jeden nedokáže říct proč vlastně.A jejich příběhy jsou bez toho druhého jen z poloviny kompletní. Podaří se jim najít k sobě zase cestu, poskládat svůj svět, a získat tak šanci na šťastný život?

9 komentářů:

  1. O knize jsem neslyšela,ale vypadá docela dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teprve bude vycházet, knihy CooBoo mám vždycky vyčíhlé :D

      Vymazat
  2. Už jsem o knížce slyšela, ale tohle poprvé, co jsem si přečetla anotaci, a zní to fakt dobře. Asi se po knížce taky podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že mě zaujala hlavně ta anotace :D, obálka se mi moc nelíbí, uvítala bych spíš nějakou postavu ať už kreslenou nebo malovanou :)...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jooo, já taky :D, i když Nebe je všude mě moc nenadchlo... podle toho, jak se mi bude líbit tohle, tak tomu dám možná ještě šanci :D

      Vymazat
  4. Túto knižku si želám aj ja, no nie a nie si ju zaobstarať...ale musím čím skôr, pretože toľko kladných recenzií som na ňu čítala, že sa tomu nedá odolať :D

    OdpovědětVymazat
  5. Musím přiznat, že o knize teď slyším poprvé, ale když jsem si přečetla tu anotaci, vlastně se vůbec nedivím, proč ji máš na Wishlistu :D A když jsem ještě koukla na internet, všude na ni byly jen samé kladné recenze, tak uvidíme. Ale musím se tedy přiznat, že obálka se mi moc nelíbí, ale hlavní samozřejmě je, jestli je pěkně napsaná - ne, vůbec na obálky při koupi knížek nekoukám :D :D...

    OdpovědětVymazat