sobota 9. ledna 2016

Knižní přírůstky | listopad - prosinec


Zdravím, vítejte u dalšího, trošičku opožděného článku. A sice chvástačka za poslední dva měsíce...



Za listopad to můžeme vzít hopem, protože mi přibyla jen jedna kniha a to:


Svůdné nebezpečí, druhý díl Svůdné trilogie, tím pádem mi chybí už jen ten poslední díl. 
***

A teď jdeme na prosinec, to už je troch víc knih a nejen díky tomu že jsem navštívila Levné knihy :D.
Přesně na Mikuláše jsem se vracela ze své první praxe a doma mně maminka potěšila hned první knihou:


Zimní příběh pro mě byl velkým překvapením, protože jsem o něm slyšela prvně a unikl mi i film. Každopádně si myslím že se mamka docela trefila. Mělo by se tu jednat o cestování časem které mám ráda. Plánovala jsem knihu přečíst o teď už minulých vánocích ale nějak mi to nevyšlo. V tom případě si to přesunu na ty letošní. Vzhledem k tomu jaký je to cvalík... abych začala dva měsíce dopředu :D.
***

Další tu mám pět knížek, které jsem si objednala... nějak jsem tu výplatu rozšoupnout musela :D.


Nepřítel mého nepřítele, na tu se velmi těším. Poslední kniha od Kateřina Petrusové, kterou jsem ještě nečetla, sem s ní!
***


Upíří polibky. Tyhle dvě knížky už jsem dááááávno četla, ale prostě jsem je musela mít i ve své knihovničce, jen ještě sehnat ten první díl, abych si mohla dát re-reading.
***


Další tu máme Dýchání pod vodou od Alex Flinn od které už vlastním Netvora (ještě nečetla)... To bych nebyla já kdybych si nekoupila knihu o citových problémech... :D
***


A ještě jednu knihu od Alex Flinn, Čarovná, která vyšla někdy o letních prázdninách což není moc dlouho. Opět zajímavá anotace.
***

A ještě jako malinkou třešničku na vrch tu mám úžasnou nadílku z Knihobita:

 

Anooo, doufala jsem, že ji tam najdu... jenomže jsem nedoufala, že mi ji mamka chce koupit k Vánocům...
***

A teď jaká byla moje vánoční nadílka:

 

Série Drahokamy v boxíku od maminky. I když je to paperback, mám velikou radost, že je série kompletní. První díl už jsem četla a mám v tom druhém vydání. Je jedna z mých nejoblíbenějších. Plánuji si ji celou přečíst hezky od začátku a naráz.
***

 

Bestiář Harryho Pottera, také ještě od maminky. Úžasný, úžasný úžasný! Já prostě miluji fantazii a různé příšerky a mazlíky v ní, takže tohle je přesně to pravé pro mně.

  

V knize je spoustu krásných ilustrací i fotografií, jsou tu poznámky k filmu a zajímavosti z natáčení. Stejně tak tu jsou i citáty z knih.



A druhý den jsem v knize objevila další překvapení. Překrásný plakát!
***



 Poslední kniha k Vánocům byl Malý princ. Někdo tu myslel na povinnou četbu... Každopádně už ho mám přečteného a sama nevím jestli se zmůžu napsat recenzi. Nejlepší by byl spíš článek "20 otázek ohledně Malého prince" :D.
***

Na konci měsíce jsem jela do Ústí na takové menší setkání s kamarádkou a chození po obchodech. Byly jsme v Dobrovském a zrovna ten den byly slevy... no, i kdyby nebyli, stejně bych si něco musela koupit :D...



Divergent Czech, který tak trochu k té sérii patří. Jedná se tu tedy o povídky z divergentního světa jejíž autoři se zúčastnili literární soutěže... škoda, že jsem  to nezjistila dřív :\... No co, jen doufám, že nebyla poslední.
***



Knížka, kterou jsem si na 110% plánovala v Dobrovském koupit. Otka! Strašně se na ní těším, jen mě dost překvapilo, že je to paperback. Nevím proč, ale na ostatních fotkách jsem si myslela, že má tvrdou vazbu.
***

Levné knihy vezmu rychle:

 

Karanténa se zajímavou a děsivou anotací.
Erebos o kterého jsem měla zájem už velmi dlouho.
***

 

Temná akademie, třetí díl. První už mám, takže musím ještě dokoupit.
Noční host, o tom se tu bavilo dost lidí a zase citové problémy, takže proč si to nekoupit.
***



Deklarace smrti, tu už jsem částečně měla rozečtenou z Obchodu Play, takže jsem ráda, že ji tam měli.
***



Nakonec je tu druhý a třetí díl Hry lží. Tahle série mně hodně zaujala. Takže ještě dokoupit zbývající tři díly, přečíst a pak možná i Malé lhářky.
***



Celkem 22 knih za dva měsíce, nebo zpíš za jeden měsíc +1.
PS: Krátce po této fotce mi to všechno spadlo :\...

Tak pro dnešek už se k žádnému psaní dlouhých článků, nebo povídek nezmůžu. Takže zbývá druhá možnost, číst!

Mějte se pro dnešek hezky :)

1 komentář:

  1. Super článek !! :)
    Mě v Prosinci přibylo nějakých 23 knih fyzických a Ježíšek mi donesl i mou vysněnou čtečku,takže jsem také neodolala a asi trilion knih jsem si koupila i do ní :)
    Nočního hosta i Erebos mám doma (také z LK) a moc se na ně těším :)
    OTKA- to jsem viděla film,který je prostě jedna velké dokonalost,na to se musíš podívat!!Takže knihu si chci pořídit také :)
    Sérii Drahokamy,knihu Dýchání pod vodou a Zimní příběh mám na mém nekonečném wishlistu :)
    Přeji příjemné čtení ! :)

    OdpovědětVymazat