neděle 24. dubna 2016

Knižní resty aneb jak se dokopat k dočítání sérií


Pro mě je vždy tak lehké začít číst novou sérii, ale těžké ji dočíst...
Ačkoliv může být konec otevřený, ačkoliv se mi příběh může líbit... já prostě neumím pokračovat naráz a pokračování se mi dostane do ruky po hodně dlouhé době. Na příběh si potom moc nepamatuji... nebo ve větším případu, příběh si nepamatuji už vůbec, a proto začínám číst od začátku... možná je hezké číst knihy, které mám ráda znovu, ale když je v knihovničce víc jak polovina nepřečtená...
Proto jsem se rozhodla jako takový menší hec... motivaci... dokopání ke čtení... a taky abych to měla hezky pohromadě a přehledně...  udělat si svůj Rest-list...
Myslím, že když to sem napíšu, budu tak mít větší motivaci to opravdu udělat :D...
O jaké knihy se vlastně jedná?


1. série Šepotání

Divotání Zrcadlení
Pozitivní na tom je, že už mám Divotání rozečtené, baví mě a jde to celkem... nehledě na to, že obě knihy mají nad 400 stan...

2. série Drahokamy

Modrá jako safír Zelená jako smaragd
Ano! Mordrá jako safír mě láká strašně moc. V jednu chvíli jsem si myslela, že Divotání zhodím a začnu číst ji... přečetla jsem první dvě kapitoly, ale přecejen bych raděj četla jenom jednu knížku naráz... 
Takže se jí omlouvám... ale hned po Divodání musí přijít na řadu!

3. Tygří sága

Tygrova stezka Tygrova plavba Tygrův osud
Tady jsem se trošku zasekla... Tygrovu stezku mám rozečtenou... ale pravdou je, že se mi v ní teď moc nechce pokračovat. 
Proč? Řekněme, že jsem se dostala k jedné dost důležité scéně, která mě hodně dostala... už jsem v tom nechtěla pokračovat, k pokračování jsem se nutila a to taky moc nepomohlo (ne, nejsem žádná hysterka :D). Nehledě na to, že to jsou taky velké bichle... Takže si to dávám na nějaké dlouhé volno kdy budu moc myslet jenom na příběh a na nic jiného.
Začátkem června mě čekají dva týdny praxe, takže by to mohlo být ideální... i když přesně nevím, co od té praxe čekat, ale budu dělat v knihovně, tak by to mohlo být fajn... ale já se nervuju z každé maličkosti, tak nevím jistě...

4. série Divergence

Aliance Čtyřka: Divergentní povídky
Další tragédie... Proč se mi nechce do Aliance? Skoro všem, co znám se to nelíbí... Bojím se, jak to skončí... Nechci aby tahle série končila... Kamarádka mi řekla, že to nemám číst... Kazí mi to pohled Tobiase...
Přes tohle všechno bych si ale moc chtěla přečíst Čtyřku a DivergentCzech která k této sérii taky částečně patří... Navíc bych chtěla mít sérii konečně za sebou... nehledě na to, že celou sérii mají už přečtenou snad všichni, kromě mě...

5. série Roztříštěná

Jsem zlomená Jsem rozohněná
Jsem roztříštěná se mi hodně líbila, takže se moc těším na pokračování... Nabízí se tu ale spousta dalších knih, které mě lákají mnohem víc, takže popravdě nevím kdy přijde na řadu, snad brzy.

6. série Anna

 
Už to budou snad dva roky, co jsem Annu krví oděnou četla... a samozřejmě jsem polovinu zapomněla... 
U téhle série opravdu nevím, jestli si mám první díl přečíst znovu pro oživení paměti, nebo se na to vykašlat a rovnou se pustit do druhého... Co myslíte?

7. série Revenanti

 Políbená měsícem
Kniha, kterou jsem si v době, kdy jsem ji četla opravdu zamilovala... Stoprocentně si jí chci přečíst znovu a pak pokračovat v druhém díle... 
Je tu ale věc která mi v tom čtení brání a moc mrzí... proč se sakra nepřeloží třetí díl!? 
Znám spoustu sérií, které nejsou kompletně přeložené... takovým sériím se snažím vyhýbat, ale krutá realita mě očividně dostihla... Přísahám, že  jestli pro mě bude Políbená měsícem končit neuspokojivě a třetí díl nebude po ruce, půjdu si podřezat žíly!

8. série Mezi nebem a zemí 

 
Tady si dávám hodně načas... Moc se mi nechce tuhle sérii číst, takže ani nevím, jestli si ji přečíst od začátku nebo navázat na druhý díl... a pak ještě pořídit třetí...
Jediné co vím je, že tuhle sérii nechci číst kvůli Aloně, ale zase kvůli Willovi ji číst chci (dost logické :D)...


Takže tu mám všechny rozečtené série... pokud je všechny přečtu za tento rok, budu na sebe pyšná... ale moc si v tom nevěřím... Budu se hodně snažit a číst tyhle všechny přednostně a nezačínat nové série...

Taky by mě zajímalo, kterou sérii by jste mi nejvíc doporučily a kterou naopak nedoporučily...

Zatím ahoj :)

4 komentáře:

  1. Dříve jsem to měla také tak: nedokázala jsem se dokopat k dočítání sérii. Rokem 2016 jsem ale změnila všechno co se týká čtení a do to spadalo i to, že když rozečtu sérii, tak vždy za každý měsíc její další díl (doufám, že je to smysluplná věta :-D) a od té doby mi jde čtení jako po másle :)
    Na Divergenci, Annu krví oděnou, Šepotání, Rudá jako rubín a Jsem roztříštěná se chystám :)
    Mezi nebem a zemí mám přečtený první díl a jsem nadšená, takže v květnu mě čeká druhý díl :)
    Pěkný článek a přeji mnoho skvělých knih! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad! Taky se pokusím za měsíc přečíst aspoň jednu knihu s těch rozečtených sérií... Šepotání rozhodně doporučuji, právě se rozplývám nad druhým dílem, který jsem si oblíbila ještě mnohem víc než první :D... Jsem roztříštěná je taky skvělá!

      Vymazat
  2. Síce som v živote veľa sérií neprečítala, ale väčšinou ak sa mi daná séria páči, tak čítam knihy jednu za druhou a až potom sa pohnem k niečomu inému. Čo hlavne v prípade sérií, ktoré už vyšli celé funguje celkom dobre. Na druhú stranu, ma to ale odradzuje od skúšania nových sérií, lebo viem, že ak sa mi bude prvá kniha páčiť, tak potom nejaký čas nebudem čítať nič iné. A niekedy mám potrebu žánre striedať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je to tak, že ačkoliv mě série natolik okouzlí a zamiluji si ji, nedokážu ji přečíst na jeden zátah! Přiznávám že v tomhle mám ty samostatné knihy raději, i když série v knihovničce vedle sebe vypadají skvostně :D...

      Vymazat