neděle 3. dubna 2016

Book Haul | ÚNOR 2016


Ahojky přátelé...
Ajaj... to už je začátek dubna a já jsem pořád o měsíc pozadu?!
Tak to už si musím opravdu dupnout, a dohnat, co se dá :D...
Měsíc únor můžeme také nazvat měsícem CooBoo, protože se tu nic jiného nenajde... a to vůbec není na škodu.
Další věcí, která mě potěšila je, že celkem ze čtyř knih jsem si koupila jenom jednu.


Dárek z pravé lásky, 12 povídek od dvanácti známých autorů jako je například má milovaná Rainbow Rowell, Stephanie Perkins, jejíž knihy mě lákají už hodně dlouho, Laini Taylor, David Levithan a Gayle Forman...
Knihu mi přišla jako takový opožděný dáreček od kamarádky a zároveň výměna za Rudou královnu, která se mi sešla dvakrát. 
Jsem na ni opravdu hodně natěšená, ale ráda bych si ji šetřila na vánoční svátky... takže ahoj v prosinci.


Jediná knížka, kterou jsem si sama v únoru koupila je 2. díl Zom-B... kousek od školy se totiž rozjelo super knihkupectví, kde jsou zatím knihy jen pro mladé (nehledě na to, že jsem ta viděla Padesát odstínů šedi), takže hurááááááá...
Zom-B jsem přečetla o jarní prázdniny a byla hodně překvapená... recenzi si ještě promyslím.


Další tu mám dáreček k Valentýnu, Zrcadlení... od mamky (od koho jiného asi?!). Ideální dárek k Valentýnu: kniha, červená a ještě k tomu se srdíčky (i když Zach není zrovna můj favorit), prostě dokonalost.


"nečekaně" má kniha zase originální písmo... červená je moje nejoblíbenější barva, ale tak nějak tuším, že mě z toho bude bolet hlava :\...


Dám ti slunce jsem si v podstatě od mamky "nenápadně vyprosila"... stálé mluvení o ní, posílání obrázků, básnění, jak je dokonalá... kdo z nás to někdy neudělal :D (ale nakonec mě z toho hryzalo svědomí -_-')...
Už jsem ji zkoušela rozečíst... vydrželo mi to jenom pár stránek a pak jsem si řekla, že si ji radši nechám na lepší dny, "sluníčkové" :)...


Kniha má navíc tuhle záložku, nebo spíš "cucek", jak to mu říkám :D... bod pro ni...


A tady jsou ty skvosty pohromadě... Máte nějakou? Četli jste? Líbilo?

Pro dnešek se loučím... ještě jdu zamakat na přírůstcích za březen, a zkusím ty recenze... ale nic nechci slibovat, asi všichni víme, že by to moc nevyšlo :D... Taky mi došlo, že v týdnu prakticky žádný článek napsat nedokážu, natož přečtu pár stran... mozek je naladěný na "školní mód"... takže si můžu říkat "víkendový nebo prázdninový bloger" :'D...

Ahooooj!

3 komentáře:

  1. Pěkné přírůstky a skvělý článek! :)
    Na sérii Šepotání se chystám a Dám ti slunce je na mém (nekonečném) wishlistu :-D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky :) Dám ti slunce a Dárek z pravé lásky také plánuji pořídit... Série Šepotání mě nezaujala, není to můj žánr, ale teda musím říct, že i kdyby ano, to písmo by mě rozhodně odradilo. Přijde mi to hrozné, dá se to číst? Nerozptyluje to? No, já bych se asi zbláznila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to písmo rozptyluje? No... když jsem začínala se Šepotáním, na začátku mě trošku bolela hlava, ale pak jsem si zvykla... Ale nějakou chvíli potom jsem ostatní písmo viděla taky zeleně :D...

      Vymazat