pátek 1. května 2015

Přírůstky za DUBEN

Tento měsíc se musím pochválit za to, že jsem se tak moc neutrhla :D...

Jako první tu mám dvě knížečky, které jsem dostala od mamky :).
Já nejsem neviditelná a Temné vize, ty už jsem měla dávno přečtené z knihovny, ale přece jsem nemohla mít v knihovničce jenom 1. a 3.díl. Teď to vypadá lépe.
 

Dále tu mám výhru Život jedna báseň, která je naprosto úžasná <3!

A nakonec jsem dvakrát navštívila moje nejbližší knihkupectví, a samozřejmě neodešla s prázdnou.

Napoprvé jsem ulovila Elusion a Prvních 100.

A napodruhé to bylo v den přijímaček, tak jsem se odměnila.
Jsem roztříštěná od maminky a Hledání Aljašky jsem doplatila (konečně něco od Greena).

A jako vždy všechny knihy hezky pohromadě :).

2 komentáře:

  1. Krásné knížky! :) Hledání Aljašky se chystám zrovna dneska večer rozečíst.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné kousky. :) Elusion jsem četla a nakonec si mi to moc líbilo. :) Temné vize jsem četla a je to velice příjemná série. :) Prvních 100 mám doma a těším se. :) Roztříštěnou mám taky dlouho a stále nebyl čas. :) Život jedna báseň, Já nejsem neviditelná a Hledání Aljašky bych si chtěla pořídit. :)

    OdpovědětVymazat